لینک خبر در ایلنا

تبلور همدلی و هم‌افزایی در هلدینگ سیمانی

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین با اشاره به ضرورت توجه به مقوله محیط زیست و مسئولیت‌های اجتماعی گفت: اوج همدلی و هم‌افزایی و موفقیت در اجرای دستورالعمل‌ها و قوانین حفظ محیط زیست را شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین و هلدینگ فارس و خوزستان به معنای واقعی تعریف کردند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا جمارانیان در جریان بازدید از غرفه متحد شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین و هلدینگ فارس و  خوزستان در هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست درمحل نمایشگاههای بین المللی تهران با ارج نهادن به موفقیت بی سابقه 12 شرکت تابعه در کسب نشان و تندیس زرین و سیمین شرکت برتر زیست محیطی کشور از سوی سازمان محیط زیست افزود: این توفیق نشان دهنده پیشرو بودن صنعت سیمان کشور به عنوان صنعت سبز و همچنین افتخاری ارزشمند برای هلدینگ سیمان تامین و  فارس و خوزستان به عنوان هلدینگ سبز کشور است.

وی درجمع شماری از مدیران عامل شرکت‌های تابعه با قدردانی از زحمات مدیران، کارشناسان و کارکنان خدوم شرکت‌های تحت پوشش در بخش محیط زیست و مسئولیت‌های اجتماعی تصرح کرد: درسالی که ازسوی مقام معظم رهبری سال رونق تولید نامیده شده است ما موظفیم با کاهش هزینه‌های غیرضرور و مدیریت هزینه‌ها، بهره‌مندی از دانش و انگیزه همکاران متخصص و جوان گسترش بازارهای هدف داخلی و خارجی/ضمن ارتقای رونق تولید، منافع ذینفعان را حفظ کنیم و آن را به نحو شایسته افزایش دهیم.

وی با تمجید از نقش بی‌بدیل شرکت‌های سیمانی در کمک‌های گسترده امداد و نجات، مالی و لجستیک به سیل‌زدگان مناطق مختلف کشور در یکماه گذشته گفت: این عملیلات کمک‌رسانی به مردم و مسئولان از سوی هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه شستا نماد موفق در تحقق مقوله مهم مسئولیت‌های اجتماعی است.

جمارانیان که ازسوی مهندس ممیزان و دکتر احمدی، رییس و نایب رییس هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین و  آقایان وفاپور و زنگنه معاونان امور شرکت‌ها و اداری – مالی شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین، مهندس هوشیاری مدیریت هلدینگ فارس و خوزستان همراهی می‌شدند، بر استمرار فرهنگ همدلی و هم‌افزایی و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در شرکت‌ها و افزایش تعامل با همه دستگاه‌ها مسئول بویژه سازمان محیط زیست تاکید کرد.

در جریان این بازدید، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین ضمن استماع نقطه نظرات مدیران حاضر در جلسه، پاسخ لازم را ارایه کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین و هلدینگ فارس و خوزستان که به عنوان یکی از برترین مجموعه‌های صنعت سبز کشور و دوستدار محیط زیست سال گذشته مفتخر به دریافت 12 نشان زرین و سیمین واحدهای صنعتی برتر کشور در حوزه محیط زیست و مسئولیت‌های اجتماعی از سازمان محیط زیست شده است. در این نمایشگاه 20 شرکت شامل: سیمان ارومیه، فارس نو، خاش، بهبهان، صوفیان، ساوه، خوزستان، خزر، آبیک، شاهرود، دورود، بجنورد، قاین، زنجان، فارس، غرب، سیمان سفید نی‌ریز، سابیر، گچ فارس و گرین را مشارکت دادند.

معرفی آخرین برنامه‌ها، اقدامات و دستاوردهای محیط زیستی در زمینه تولید پاک، پایش آنلاین و کنترل آلاینده‌های محیط زیستی، مصرف بهینه منابع و انرژی، مدیریت پسماند، جایگزینی مواد و توسعه فن‌آوری‌های سازگار با محیط زیست در حوزه فرآیند و محصول، مسئولیت‌پذیری اجتماعی در حوزه محیط زیست و نیز برنامه‌های آتی به مخاطبان و بازدیدکنندگان، مهم‌ترین هدف این مجموعه در نمایشگاه بوده است.

کلانتری (معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست کشور) و تعدادی از معاونان و مدیران کل این سازمان، شماری از مقامات سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف ازجمله ابتکار (معاون رییس جمهور)، حناچی (شهردار تهران)، مدیران کل محیط زیست استان‌های مختلف کشور، تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا، متخصصان و فعالان زیست محیطی بخش خصوصی و …. ازجمله بازدیدکنندگان غرفه واحد  شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تأمین و هلدینگ فارس و خوزستان در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست تهران بودند.

 

5

4

3