نشست بررسی عملکرد9ماهه و بررسی بودجه سال آتی شرکت حمل‌ونقل آبادان در محل سیمان تامین شستا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سیمان تامین شستا، در این نشست که در هفتمین روز بررسی‌ وضعیت 31 شرکت تابعه بود، بررسی وضعیت این شرکت انجام و مدیرعامل این شرکت گزارش اقدامات انجام شده را ارائه داد .

رضا جمارانیان مدیرعامل سیمان تامین شستا با تاکید بر برنامه های بهبود سودآوری حمل و نقل آبادان گفت: 3 حوزه باید در این شرکت تحرک جدی و بهبود را تجربه کند تا شاهد تحول جدی باشیم. ابتداساماندهی منابع انسانی و تقویت این حوزه است که باید مدنظر باشد.

وی افزود: موضوع دوم، بررسی برنامه اصلاح و توسعه ناوگان حمل و نقل ابادان که به زودی از سوی این شرکت ارائه و اقدامات تازه ای را شاهد خواهیم بود.

وی تاکید کرد: در سومین مقوله هم، بحث هم افزایی میان شرکت های هلدینگ مدنظر است و باید مشکلات حمل و نقل در صنعت سیمان را با همکاری این شرکت و سیمانی‌های تامین بهبود داد.

وی تاکید  توضیح داد: ایجاد ظرفیت در این شرکت برای توسعه حمل و نقل سیمان یکی از اهداف است که باعث نفع دو سمت است و امیدواریم به زودی تغییراتی جدی را شاهد باشیم.

جمارانیان افزود: طی همکاری شرکت‌ها و با مدیریت هلدینگ به زودی شاهد افزایش ناوگان تخصصی حمل سیمان با مشارکت صنعت سیمان خواهیم بود.

 توسعه ناوگان و ترانزیت

سلطانی مدیرعامل حمل و نقل ابادان هم در این نشست گفت: 60 درصد حمل آرد کشور در این شرکت انجام می‌شود که این حمل، با قیمت حمایتی است و همواره با سوبسیدی از این شرکت همراه بوده است.

وی تاکید کرد: حمل بار با قیمت حمایتی نیازمند حمایت دولت در تامین تجهیزات و ناوگان است؛ چرا که با وجود ممنوعیت واردات خودروهای سنگین دست دوم باید حمایتی خاص از این حوزه انجام شود.

او همچنین با تاکید بر برنامه رشد درآمدهای این شرکت خبر داد: طرح کنسرسیومی در حوزه تزانزیت بین الملی و حمل و نقل کانتینری در دست بررسی است تا به زودی فعالیت بین المللی این شرکت هم اجرایی شود.