بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته که شرکت بین‌المللی بازرسی کالای تجاری، IGI نیز در آن حضور فعال دارد از تاریخ 13 تا 16 مهرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین، حضور بیش از 180 شرکت تولیدکننده و مرتبط با صنایع غذایی در این نمایشگاه نشان از اهمیت این صنایع در بین فعالان این حوزه اقتصادی استراتژیک دارد.
شرکت بین‌المللی بازرسی کالای تجاری، IGI نیز به‌واسطه ماهیت اجرایی آن یعنی بازرسی کالا در حوزه صنایع غذایی قصد دارد با حضور در این نمایشگاه، توانایی‌های خود در زمینه بازرسی کالای تجاری در صادرات و واردات را به مخاطبان، معرفی نماید.
حضور هرروزه کارشناسان و بازرسان این شرکت در نمایشگاه به‌منظور پاسخگویی و معرفی خدمات قابل ارائه توسط شرکت می‌تواند اطلاعات و ابتکارات شرکت IGI در زمینه بازرسی را در اختیار فعالان و کنشگران این حوزه قرار دهد.
از تمامی متخصصان، کنشگران حوزه‌های مرتبط با این نمایشگاه و مدیران شرکت‌ها و سازمان‌های خصوصی و دولتی دعوت می‌شود ضمن حضور در غرفه شرکت بین‌المللی بازرسی کالای تجاری IGI با خدمات و راهکارهای این شرکت در جهت آسان‌سازی بازرسی کالاهایشان، بیش از گذشته آشنا شوند.
گفتنی است، شرکت بین‌المللی بازرسی کالای تجاری IGI در سالن 6 و غرفه شماره 8 این نمایشگاه از ساعت 9 صبح تا پایان زمان بازدید پذیرای بازدیدکنندگان است.
همچنین بنابر مقررات نمایشگاه، پروتکل‌های بهداشتی به‌طور کامل در این نمایشگاه و در غرفه شرکت IGI رعایت می‌شود.