درگاه شفافیت در شرکت تابعه شستا با راه اندازی سایت اطلاع رسانی و پایگاه خبری شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین شستا رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان تامین شستا، پایگاه اطلاع رسانی شرکت سیمان تامین که برای نخستین بار و با هدف ارائه شفاف اطلاعات و اعلام روند فعالیت‌های این شرکت تابعه شستا در کمتر از «یک ماه  کاری» راه اندازی شد.

این درگاه و اطلاعات ارائه شده در آن، ازجمله مطالبات اعلامی در مسیر شفاف‌سازی امور بود که همواره مورد تاکید محمد رضوانی‌فر مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی است.

بر اساس این اطلاع، در این سایت، بخش‌بندی‌های متنوعی برای معرفی شرکت، مدیران، چارت سازمانی، جایگاه هلدینگ در میان رقبا، سودآوری، مزیت‌ها، فعالیت‌های حوزه زیست محیطی و خود شرکت‌های تابعه دیده شده است.

در این درگاه، علاوه برمعرفی موقعیت جغرافیایی شرکت‌های تابعه در دو بخش بورسی وغیر بورسی، هریک از شرکت‌ها دریک صفحه اختصاصی مجزا معرفی شده اند تا اطلاعات و شناسنامه شرکت‌های تحت مدیریت مستقیم وغیرمستقیم هلدینگ  منتشر شده و در اختیارعلاقمندان قرار گیرد.

در بخش پایگاه خبری سایت هم به صورت مستمر اخبار و اطلاعات شرکت‌های تابعه و هلدینگ به صورت خبر، ویدئو و تصاویر بارگذاری شده و خواهد شد تا پل ارتباطی دائمی افکار عمومی با این هلدینگ باشد.

همچنین ارائه عملکرد و شرایط رقابتی این هلدینگ در 3 حوزه سیمان، عمران و حمل و نقل نیز از دیگر بخش های این  سایت است که به صورت دوره ای به روز رسانی خواهد شد.

برای کسب اطلاعات دقیق از روند و جزئیات فعالیت  شرکت سیمان تامین شستا می توانید به آدرس سایت  tamin-cement.com مراجعه کنید.

در صورت وجود نقطه نظر یا ابهام هم می‌توانید از مسیر تماس با ما و بخش ارتباط با روابط عمومی، دیدگاه‌ها و نکات خود را به مدیران شرکت سیمان تامین منتقل کنید.

شایان ذکر است که راه اندازی این درگاه از این جهت اهمیت ویژه دارد که تا پیش از این شرکت سیمان تامین شستا از وجود چنین درگاهی بی‌بهره بوده و این اتفاق برای نخستین بار و دور جدید مدیریتی شستا و شرکت سیمان تامین ساماندهی شده است.

محمد رضوانی فر