در مراسم تقدیر از بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی برتر حامی حقوق مصرف‌کنندگان شرکت سیمان خاش برای هفتمین دوره متوالی بعنوان واحد صنعتی برتر حامی حقوق مصرف کنندگان انتخاب و مفتخر به دریافت تندیس و لوح تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی سیمان تامین شستا، این مراسم چندی پیش با حضور مسئولان استانی و مدیران صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
 داود بختیاری، مدیرعامل سیمان خاش، با تاکید بر این که بالاترین ارزش بهای هر کالای تولیدی را، رضایت مشتریان از کیفیت و قیمت مناسب آن باید دانست، توضیح داد: گفت: تامین و توزیع به موقع محصولات کالایی و خدماتی با کیفیت و قیمت مناسب، جزء وظایف اساسی تولید کنندگان است. بنگاه‌های اقتصادی باید خدمات پس از فروش را به عنوان درآمد پنهان خود تلقی کنند. حمایت از حقوق مصرف‌کننده اولین وظایف یک بنگاه اقتصادی است.
وی در رابطه با چگونگی انتخاب این شرکت به عنوان واحد برتر گفت: شرکت سیمان خاش برای رشد در این شاخص چند سیاست را در نظر گرفت که شامل شناسائی خدمات ارزش آفرین برای مصرف کنندگان، ارتقای سیستمهای فروش و تحویل از روش مراجعه حضوری و ثبت دستی به سفارش آنلاین، راه اندازی واحد مهندسی فروش و مراجعه و ملاقات حضوری با مصرف کنندگان برای رضایتمندی مشتریان می شود. با اجرای سیاست‌هایی مطرح شده سیمان خاش برای هفتمین دوره متوالی موفق به کسب عنوان واحد صنعتی برتر حامی حقوق مصرف‌کننده شد.