معاون اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از قسمت های مختلف شرکت سیمان صوفیان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان تامین شستا،علی سرزعیم معاون اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دراین دیدار با اشاره به اهداف این بازدید ها گفت: یکی از برنامه های سفر و بازدید از شرکتهای تابعه وزارت بررسی مشکلات و ارزیابی فعالیت این شرکتهاست.

وی افزود: پیگیری مشکلات موجود دربرخی شرکت‌ها به عنوان یکی از دغدغه‌ها و برنامه راهبردی اقتصادی وزارت تعاون مورد بررسی قرار خواهد گرفت .

او تاکید کرد: با ارائه راهکارهای مناسب برای برون رفت از این موانع، باید  ظرفیت ها و مشکلات موجود را به یک نتیجه اثر بخش برسانیم.

گفتنی است معاون اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیئت همراه از قسمت های مختلف شرکت سیمان صوفیان بازدید کرده و از نزدیک در جریان فرایند تولید قرار گرفتند.

استمرار کنترل هزینه‌ها

نجفی مدیرعامل شرکت سیمان صوفیان نیز در این بازدید گزارش جامعی از عملکرد شرکت در سال 1397 ارائه و گفت: با عنایت به شعار سال  در خصوص رونق تولید، شرکت سیمان صوفیان در مسیر رونق تولید همصدا و همدل حرکت خواهد کرد و با عبور از موانع و چالش های پیش روی این صنعت به مطلوب مورد نظر دست خواهد یافت.

او با تأکید براینکه نیروی انسانی از سرمایه های اصلی این شرکت است، افزود: با وجود محدودیت‌ها و شرایط خاص و رکود حاکم بر بازار فروش سیمان، استمرار کنترل هزینه‌ها و کاهش قیمت تمام شده، می‌تواند ارزش آفرینی برای همه ذینفعان را از اندیشه به عمل  برساند  و شرایطی را مهیا کند تا بتوان در راستای برنامه های استراتژیک شرکت قدم برداریم.