مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) از کارخانه سیمان زنجان در خدابنده بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سیمان تامین شستا، در این بازدید نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان به همراه شماری از مدیران حضور داشتند تا مسائل این واحد تولیدی و صنعتی مورد بررسی قرار گیرد.

محمد رضوانی‌فر مدیرعامل شستا در این بازدید با بیان اینکه برای حل مشکلات هیچ محدودیتی وجود ندارد، گفت: اراده، تصمیم به موقع، پیگیری و سخت کوشی به طور حتم هر بن بستی را از بین می برد.

وی افزود: تحقق رشد ۵۰ درصدی تناژ و  ۱۰۶ درصدی ریالی از فروش محصول در کارخانه سیمان زنجان، آن هم در این شرایطی که واحدهای فعال در حوزه صنایع سیمان با ۶۰ درصد ظرفیت فعالیت می کنند، دستاورد قابل توجهی است.

طی سه ماه گذشته بالغ بر ۱۱۷ هزار تن محصول در کارخانه سیمان زنجان تولید شده است که این میزان در مقایسه با سال گذشته ۵۰ درصد رشد دارد.

رشد 50 درصدی تولید 3 ماهه

حسن اصغر زاده، مدیرعامل کارخانه سیمان زنجان نیز با ارائه گزارش  گفت: در سه ماه گذشته این کارخانه از محل فروش محصول ۲۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون در آمد داشته که این میزان نسبت به سال گذشته ۱۰۶ درصد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: درسه ماه گذشته بالغ بر ۱۱۷ هزار تن محصول در کارخانه سیمان زنجان تولید شده است که این میزان در مقایسه با سال گذشته ۵۰ درصد رشد دارد.

او ادامه داد: برای تحقق رونق تولید، نیروهای متخصص و تجهیزات آزمایشگاهی را بکار گرفتیم تا بتوانیم در جایگاه مناسبی قرار گیریم اما روند بهبود تولید در کارخانه سیمان زنجان نیازمند تقویت بخش حمل و نقل و تامین زیرساخت ها لازم در خط تولید است.

گفتنی است سیمان زنجان با ظرفیت تولید روزانه حدود ۲ هزار تن سیمان،  در ۱۲ کیلیومتری جاده خدابنده به سلطانیه واقع است و هم اکنون ۳۲۰ نفر در این واحد تولیدی صنعتی اشتغال دارند.