شرکت سابیر که در 6 استان کشور پروژه‌های در حال اجرا دارد، با اقدامات حمایتی از افراد کم بضاعت در مقابله با کرونا حمایت های کالایی و بهداشتی کرد.

 به گزارش روابط عمومی سیمان تامین از شرکت سابیر،  با توجه به گستردگی پروژه های این شرکت در سراسر کشور واستانهای چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان، گلستان، آذربایجان‌شرقی و البرز  اقداماتی برای حمایت از افراد کم بضاعتی که در مجاورت کارگاه های این شرکت وجود دارد ساماندهی شد.

بر پایه این گزارش، در روستاها و به ویژه روستاهایی که از سطح رفاه کمتری برخوردار هستند کمک‌رسانی در حد توان  از سوی مدیران پروژه ها در حال انجام است .

تهیه بسته‌های مواد غذایی به صورت کاملا بهداشتی و ضدعفونی شده برای خانواده‌های بی بضاعت به صورت منظم حداقل 50 بسته در هر یک از کارگاه‌ها به صورت جداگانه آغاز شده و به صورت ماهانه انجام شده است.

همچنین در این روستاها ، کنترل علائم بالینی از جمله تب سنجی و ضدعفونی اماکن عمومی، خودروها و افرادی که در مسیر کارگاه برای رسیدن به منازل و روستاهای خود در تردد هستند نیز در حال اجراست.

در اقدامی دیگر، این فعالیت‌ها که با هماهنگی و همکاری با مراکز بهداشتی مناطق در حال اجراست، با تأمین بخشی از تجهیزات حفاظت فردی مورد نیاز آنها صورت گرفت.

تامین وسایل نقلیه، ماشین‌آلات و اجرای طرح‌های کنترلی و ایجاد تسهیلات در مسیرهای پرتردد روستایی با هماهنگی بخش‌های ذیربط در منطقه و  برگزاری دوره‌های آموزشی، آشنایی با ویروس کرونا و روش های پیشگیری از شیوع آن در روستاها نیز دو اقدام دیگر این شرکت بوده که با ابلاغ سجادی مدیرعامل شرکت سابیر رخ داده است.