شرکت سولیران (در حال تسویه) در نظر دارد ماشین آلات و تاسیسات تولید سازه‌های فلزی خود را با وضع موجود به فروش برساند. متقاضیان می‌توانند جهت بازدید از اموال و دریافت اسناد مزایده به آدرس تهران کیلومتر ۱۶جاده فتح خیابان سولیران شرکت سولیران از تاریخ نشر اولین آگهی لغایت ده روز از ساعت ۸ صبح لغایت۱۵ ( به جزء ایام تعطیل ) مراجعه و ضمن مطالعه ضوابط و اسناد مزایده قیمت پیشنهادی خود را همراه با اوراق تکمیل شده در پاکت در بسته مزایده قرار داده و از همان تاریخ نشر اولین آگهی تا روز ۹۹/۰۹/۱۹ ساعت ۱۷ پاکات خود را به نشانی تهران خیابان اسد آبادی نبش خیابان بیست و پنجم پلاک ۲۱۹ شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین طبقه همکف واحد حراست تحویل و رسید دریافت نمایند.

همچنین متقاضیان می‌توانند به منظور هماهنگی لازم جهت بازدید و هر گونه سوال احتمالی با شماره های 09125017452 و 02166283676 تماس حاصل نمایند.

بازگشایی پاکات با حضور نمایندگان شرکت سولیران، سیمان تامین و با دعوت از نهادهای نظارتی و متقاضیان روز یکشنبه مورخ۹۹/۰۹/۲۳ ساعت 10 صبح در سالن همایش واقع در خیابان مطهری بعد از قائم مقام فراهانی شماره ۳۴۴ ساختمان IGI برگزار می‌گردد. اسناد مزایده حاوی لیست اقلام و قیمت پایه آن از طریق سایت www.ssic.ir وwww.tamin-cement.ir قابل دریافت می باشد. در صورت تمدید مهلت یا تغییر تاریخ بازگشایی پاکات مراتب از طریق سایت های مذکور اطلاع رسانی می گردد.

برای دریافت اسناد مزایده و لیست ماشین آلات فایل های زیر را دریافت کنید.

اسناد مزایده دستگاه های سولیران

لیست ماشین آلات و برگه پیشنهاد قیمت

همچنین برای دریافت تصاویر اقلام مزایده فایل زیر را دانلود کنید.

Suliran-ForWeb-4