شرکت سیمان سفید نی ریز از جمله شرکت های تابعه شستا و سیتا برای دومین سال پیاپی موفق به کسب عنوان صادر کننده نمونه استان فارس در سال ۱۳۹۹ شد و از مدیر عامل این شرکت تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری سیمان، عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس، حمیدرضا ایزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و جمال رازقی رئيس اتاق صنایع، معادن، بازرگاني و کشاورزی استان فارس و سایر مقامات استانی در مراسمی به منظور تقدیر از شرکت های برتر در زمینه صادرات حضور داشتند.

داود اکبری مدیر عامل شرکت سیمان سفید نی ریز با بیان این که شرکت سیمان نی ریز با سابقه بیش از ۲۵ ساله در توليد با ظرفیت اسمی و واقعی ۵۰۰ تن در روز گفت: مجموعه سیمان نی ریز همواره تلاش کرده است در راستای عمل به سیاستهای مجموعه هلدینگ سیمان تامین و هلدینگ فارس و خوزستان و همچنین ضمن حفظ رویه مشتری مداری در تثبیت کیفیت محصول و افزايش صادرات گام بردارد و افتخار می کنیم که همواره كيفيت برتر و رضايتمندي مشتري و ذی‌نفعانمان را در سرلوحه كار خود قرار داده ایم.

اکبری افزود: کسب عناوین و افتخاراتی که در سال جاری به ویترین افتخارات این شرکت افزوده شده است از جمله کسب عنوان واحد شایسته استاندارد استان فارس، کسب عنوان واحد نمونه صنعتی، کسب تندیس زرین واحد رعایت کننده حقوق مصرف کننده، ثبت رکورد فروش محصولات شرکت در دو ماه پیاپی و همچنین کسب عنوان واحد صادر کننده نمونه استان فارس گواه این موضوع است.

اکبری ادامه داد: در سال جاری علیرغم تمام محدودیت ها و تحریم ها موفق به صادرات محصول به بیش از ۱۵ کشور جهان شدیم و بیش از ۴۵ درصد محصولات مان به بازارهای جهانی و صادرات اختصاص یافته است که جا دارد از تلاش و زحمت های شبانه روزی تمامی پرسنل شرکت سپاسگزاری و قدردانی کنیم.