بنا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین، در روز 5 دیماه طی مراسمی با حضور علی رستمی مدیرعامل شستا، حمیدرضا هوشیاری به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین معرفی و از زحمات سیدحامد عسگری تشکر و قدردانی گردید.

مدیرعامل شستا، در این مراسم که با حضورمعاونین و مدیران شرکت های تابعه در سالن اجتماعات شرکت سیمان تامین برگزار شد با توجه به اهمیت صنعت سیمان بیان داشت: امروز ما می بایست با همدلی و انسجام در مدیریت بتوانیم فاصله ها تا نقطه مطلوب را پر کنیم و با توجه به علمکرد و ظرفیت و پتانسیلی که در رویکرد مدیریتی جناب آقای هوشیاری دیده ام، بسیار امیدوارم که بتوانیم با تدوین یک برنامه توسعه ای، حرکت به سمت قرار گیری در چشم انداز جهانی را سرعت بیشتری ببخشیم.

رستمی در بخشی دیگر از صحبت هایشان افزودند: توجه به سرمایه انسانی به عنوان اصلی ترین دارایی در شرکت های زیرمجموعه شستا یک اصل در راستای حرکت به سمت پیشرفت و توسعه است.و با توجه به همین نیروی انسانی کارآمد، جوان و متخصص است که می توان آینده را ترسیم نمود.

مدیرعامل شستا با اشاره به اهمیت نیروی انسانی متخصص بیان داشت: خروج از سیاست زدگی، و توجه به خرد جمعی و بهره مندی از ظرفیت های سرمایه های انسانی موجود، به عنوان یک اصل مبنای حرکت جمعی همه همکاران می بایست باشد. و همین رویکرد، دلیل انتخاب فردی از بدنه صنعت سیمان، جناب اقای مهندس هوشیاری بوده است، که به خوبی با فضا و اتمسفر صنعت سیمان آشناست. و در این صنعت، از ایشان به عنوان یک مدیر توانمند یاد می شود.

در ادامه مراسم، حمیدرضا هوشیاری، با تشکر از اعتمادی که مجموعه شستا و وزارتخانه مردم به ایشان داشته اند، بیان کردند: با توجه به سابقه حضورم در صنعت سیمان، و تجربه فراز ها و فرودهایی که این صنعت تجربه کرده ام، به نظر می بایست در چشم انداز پیش رو به مباحث حکمرانی شرکتی توجه بیشتری داشته باشیم. و خروج از سیاست زدگی را در دستو کار قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین، با اشاره به اهمیت و ضرورت توسعه در صنعت سیمان افزودند: ما از امروز به طور جدی و پیگیر با همراهی همه دغدغه مندان صنعت سیمان، می بایست قدم در راه تدوین و تکمیل برنامه استراتژی شرکت بر آییم. نیاز امروز این است که با نگاهی علمی و با توجه تجربیات موفق بین المللی، سند توسعه صادرات را نیز مورد بازخوانی و توجه قرار دهیم.

حمیدرضا هوشیاری، با اشاره به رویکردهای وزارتخانه مردم، سازمان تامین اجتماعی و شستا، افزوند: انتقال دانش ومدیریت دانش یکی از مباحث مهم برای ساختن اینده ای روشن در صنعت سیمان است. بر این اساس در شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین میتوان تمرکز موثری بر روی انتقال دانش و توسعه آن در سطح کشور داشته باشیم. بنابراین می خواهم اعلام کنم که با تمام توان، نگاه توسعه ای را ادامه خواهیم داد و نقشه علم و فناوری را با قدرت دنبال می کنیم.

علی رستمی مدیرعامل شستا در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات سیدحامد عسگری در طول تصدی مسئولیت در این شرکت، اظهار امیدواری کرد با توجه به نگاه علمی و تجارب ارزنده ایشان، می بایست در از ظرفیت ایشان در جایگاهی دیگر استفاده نماییم.