به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تأمین، ابراهیم بازیان در بازدید از کارخانه سیمان صوفیان عنوان کرد: نوسازی ماشین‌آلات و توسعه مجتمع سیمان صوفیان در استان آذربایجان شرقی از اولویت‌های شستا است.

مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی افزود: کارخانه سیمان صوفیان در دهه 40 شمسی مورد بهره‌برداری قرار گرفته و در سال‌های اخیر نوسازی نشده است، بر همین اساس نوسازی این شرکت در میان زیرمجموعه‌های شستا اولویت دارد.

وی خاطرنشان کرد: از سال 1345 تاکنون چند برنامه توسعه‌ای به تناوب در  سیمان صوفیان اجرایی شده اما کافی نیست و باید اقدامات فوری و طرح‌های توسعه‌ای وسیع در این کارخانه انجام شود.

حمیدرضا هوشیاری در این بازدید عنوان کرد: جوانگرایی یکی از رویکردهای محوری شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تأمین مطابق بیانیه گام دوم انقلاب است که به شرکت‌های تابعه نیز ابلاغ شده است.

سعید دلفکار، مدیرعامل شرکت سیمان صوفیان اظهار کرد: سیمان صوفیان با تکیه بر نیروی انسانی متخصص، افزایش بهره‌وری و اعمال سیستم‌های مدیریتی نوین، مدیریت هزینه‌ها و کنترل نقدینگی توانست رشد 144 درصدی سود خالص و 84 درصدی درآمد حاصل از فروش در سه ماهه نخست سال 1401 نسبت به دوره مشابه سال قبل را به دست آورد.

مدیرعامل شرکت سیمان صوفیان تصریح کرد: شرکت سیمان صوفیان با کامل کردن سبد محصولات خود از جمله سیمان مرکب و تنوع بخشیدن به محصولات در کنار رعایت استانداردهای سیمان موجب افزایش فروش محصولات و کسب رضایت مشتریان شده است.

برای مشاهده فیلم بازدید مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی از کارخانه سیمان صوفیان اینجا کلیک کنید.

انتهای پبام/