به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تأمین، مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن در استان آذربایجان شرقی برگزار و از مدیرعامل شرکت سیمان صوفیان به عنوان واحد برگزیده صنایع کانی غیرفلزی با اهدای لوح سپاس و تندیس تجلیل شد.

سعید دلفکار مدیر عامل شرکت سیمان صوفیان در مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن و در ارتباط با برگزیده شدن این شرکت به عنوان واحد نمونه گفت: شرکت سیمان صوفیان با رعایت شاخص‌های کیفیت محصول، صادرات و استفاده از نیروی متخصص به عنوان واحد نمونه معرفی شده و از آنجا که این شرکت بر تولید محصول با کیفیت همراه با رعایت مسائل زیست محیطی تأکید فراوان دارد محصولات تولیدی این شرکت به عنوان برند موفق در منطقه درآمده است.

مدیر عامل شرکت سیمان صوفیان افزود : کسب این‌چنین موفقیت‌هایی نتیجه تلاش و کار گروهی است و شکی نیست که در محیط کسب و کار متلاطم امروزی، بنگاه‌ها باید نوآور باشند و استراتژی و شیوه‌های مدیریت کسب و کارها باید همگام با تغییرات باشد؛ لذا اینجاست که نقش نیروی انسانی در تضمین موفقیت سازمان اهمیت ویژه ای پیدا می‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: تیم مدیریتی این شرکت بر این باور است که همکاران پرتلاش ما در کسب کلیه افتخارات شرکت سهیم و شریک‌اند. امیدواریم با همدلی و همکاری و یکپارچگی برای خدمت به مردم و خدمت به توسعه و آبادانی استان از تمام توان و ظرفیت خود استفاده کنیم و تحقق این امر مستلزم آن است که صادقانه کار کنیم، صادقانه حرف بزنیم، صادقانه فکر کنیم و خالصانه عمل کنیم.

انتهای پیام/