به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تأمین، حمیدرضا هوشیاری در نشست تشریح و تبیین طرح جامع بازمهندسی حکمرانی و اداره شرکت‌های تابعه هلدینگ سیمان تامین، عنوان کرد: هلدینگ سیمان تأمین در شفافیت و انضباط مالی عملکرد قابل قبولی داشته و انتظار داریم در بخش برنامه‌ریزی نیز به مجموعه‌ای شاخص تبدیل شویم.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تأمین با اشاره به این که پیشرفت بدون برنامه‌ریزی ممکن نیست و برنامه ریزی پیش‌نیاز بزرگ شدن است، تصریح کرد: بخش برنامه‌ریزی در برخی شرکت‌های تابعه مغفول مانده و یا در سطوح پایین ایجاد شده است و هلدینگ قصد اصلاح و توجه به این واحد را دارد.

وی یادآور شد: BPR (Business process reengineering) در دنیا فعالیتی مرسوم است و کسب و کارها هر چند سال یکبار اقدام به بازمهندسی فرآیندها می‌کنند و شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تأمین نیز این مهم را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی سیتا، نشست تشریح و تبیین طرح جامع باز مهندسی در حکمرانی و اداره شرکت‌های تابعه هلدینگ سیتا روز پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ با حضور معاونین و مدیران برنامه‌ریزی شرکت‌های تابعه هلدینگ سیمان تأمین بصورت کارگاه آموزشی در محل سالن همایش‌های شرکت بازرسی کالای تجاری برگزار شد.

انتهای پیام/