رضا رحمانی وزیر صمت و با حضور استاندار البرز و نمایندگان مجلس  از سیمان ابیک بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی سیمان تامین شستا،در این بازدید رضا جمارانیان مدیرعامل سیمان تامین شستا و حمیدرضا هوشیاری مدیرعامل هلدینگ فارس و خوزستان علاوه بر تشریح پیشرفت های شستا در صنعت سیمان و رشد این کارخانه برخی مسائل مرتبط با این وزارتخانه را با وی در میان و تصمیم هایی برای رفع ان اتخاذ کردند.

گرشاسبی مدیرعامل سیمان ابیک و محمد حیدری عضو هیات مدیره ابیک نیز در این بازدید گزارشی از روند رو به رشد این شرکت به وزیر صمت ارایه کردند.

تقدیر وزیر صمت از عملکرد سیمان تامین شستا

رضا رحمانی وزیر صمت، در بازدید از کارخانه سیمان ابیک با تشکر از عملکرد رو به رشد شستا و هلدینگ سیمان تامین در صنعت سیمان گفت: بازدید از این کارخانه و شنیدن اخبار مثبت عملکرد این مجموعه باعث خوشحالی من شد.

وی افزود: از سیمان تامین و اقدامات رخ داده متشکریم؛ چرا که صنایع سیمان در بزخی مناطق کشور با مشکلات زیادی روبرو هستند اما رشد 53 درصدی ابیک یک توفیق بزرگ است.

رحمانی تاکید کرد:صادرات رو به رشدابیک جای تبریک دارد زیرا رشد تولید در این هلدینگ در شرایط رکود ساخت و ساز یک اتفاق مهم است و امیدواریم با رونق دوباره ساخت و ساز که در دولت پیگیری می شود، شرایط بهتر هم شود.

وزیر صنعت تاکید کرد:انجمن کارفرمایان سیمان از انجمن‌های فعال کشور است و ما امور این بخش را به آنها واگذار کردیم.
وی خاطر نشان کرد:یکی از برنامه های ما رشد صادرات است که در 6 ماهه دوم وضع بهتر خواهد شد.
وی در این بازدید همچنین خبر داد: مسایل اعطای تسهیلات و حمایت از ابیک به خود استان واگذار و به زودی تسهیلات مناسبی اعطا خواهد شد.