شرکت سابیر، از زیرمجموعه های سیمان تامین شستا، یکی از مهم ترین پروژه های استان البرز را در موعد مقرر به اتمام رساند.
به گزارش روابط عمومی سیمان تامین شستا از شرکت سابیر، ساختمان مرکز فرمان خط 2 مترو کرج با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی بدون هیچگونه تشریفاتی افتتاح شد.
براساس این اطلاع، پروژه خط ۲ قطار شهری کرج با تلاش بی وقفه و شبانه روزی تمام ارکان پروژه و حمایت‌های مدیریت شرکت ساماندهی شد و شرکت سابیر به تعهد خود در خصوص تحویل و راه اندازی ساختمان مرکز فرمان خط 2 مترو کرج عمل و این پروژه تحویل کارفرما شده است.
این مهم در حالی اتفاق افتاد که با وجود محدودیت‌های رخ داده در خصوص شیوع ویروس کرونا، رعایت مسائل HSE عمومی کارگاه ها رعایت و با اجرای دقیق مراقبت های فردی و جمعی در جلوگیری از ابتلا به این بیماری نیز مد نظر قرار گرفت.

برپایه این اطلاع، در این شرایط انجام کار سخت تر از قبل بود اما با تلاش‌های صورت گرفته این مهم در واپسین روزهای سال 1398به پایان رسید و بخش اداری تحویل کارفرما شد و در حال حاضر عوامل کارفرما بصورت کامل در این ساختمان مستقر هستند.
راه اندازی این قسمت از پروژه خط ۲ قطار شهری کرج که بزرگترین خط ریلی زیر زمینی استان البرز به شمار می‌رود ، بدون شک یکی از مهم ترین پروژه های استان البرز است .
گفتنی است این خط ریلی، غرب کرج را به استان تهران متصل می‌کند و اتاق فرمان مترو در پشت ایستگاه چهاراه طالقانی قرار دارد که برای کنترل خط ۲ قطارشهری کرج پیش بینی شده است.