اصلاحیه اطلاعیه شماره ( 651125 ) از این طریق اطلاع رسانی می شود و همچنین نسخه قبلی اطلاعیه را می توانید در کدال مشاهده کنید.

به گزارش روابط عمومی سیمان تامین، حسب ابلاغيه‌هاي ستاد ملي مديريت بيماري کرونا و سازمان بورس و اوراق بهادار درخصوص شرايط برگزاري مجامع و با توجه به شيوع بيماري کرونا، برگزاري مجمع با حضور حداکثر 15 نفر برگزار مي‌شود.

الف- زمان و محل برگزاری مجمع عمومی :

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می‌شود تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 15:00 روز سه شنبه مورخ 31/04/1399 در استان تهران، شهر تهران به آدرس سالن تلاش مجموعه فرهنگي ورزشي وزارت کار و امور اجتماعي واقع در تهران، خيابان وليعصر، بالاتر از جام جم، نرسيده به چهارراه شهيد چمران برگزار می شود، حضور بهم رسانند.

 

ب– دستور جلسه :

استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی.

تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به 1399/02/31

انتخاب حسابرس و بازرس قانونی

انتخاب روزنامة کثیر‌الانتشار

تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره

سایر موارد

توضیحات:

ساير مواردي که در صلاحيت مجمع عمومي عادي ساليانه مي باشد.

 

ج-نحوه دریافت برگ حضور در جلسه :

عطف به آگهي دعوت به مجمع عمومي عادي سالانه منتشره شده مورخ 17/04/1399 در روزنامه اطلاعات، به اطلاع کليه سهامداران محترم شرکت سرمايه گذاري سيمان تامين (سهامي عام) و يا نمايندگان قانوني آنها مي رساند جلسه مجمع عمومي عادي ساليانه شرکت در روز سه شنبه مورخ 31/04/1399 ساعت 15، حسب ابلاغيه هاي ستاد ملي مديريت بيماري کرونا و سازمان بورس و اوراق بهادار درخصوص شرايط برگزاري مجامع و با توجه به شيوع بيماري کرونا، به استحضار سهامداران گرامي مي رساند برگزاري مجمع با حضور حداکثر 15 نفر برگزار مي شود.

لذا ضمن تشکر از سهامداران حقيقي، درخواست مي‌شود با مشاهده همزمان مجمع از طريق پيوند مندرج در سايت زير و عدم حضور فيزيکي در محل برگزاري مجمع، هيأت مديره را در برگزاري مجمع در زمان مقرر مساعدت کنند. ضمناٌ سهامداران گرامي ميتوانند سوالات خود را از طريق سامانه پيامکي مندرج در سايت زير مطرح کرده تا نسبت به پاسخگويي آن مطابق ضوابط مجامع اقدام شود. www.tamin-cement.com

دعوت کننده از مجمع: هيأت مديره شرکت سرمايه گذاري سيمان تامين (سهامي عام)