زیر ساختهای فرهنگی، ورزشی شرکت سیمان فارس از شرکت‌های زیر مجموعه سیمان تامین شستا در خدمت مردم جنوب غرب شیراز  قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین شستا،گزارش، تابستان امسال نیز مجموعه های ورزشی ، مسجد و حسینیه جماران سیمان فارس میزبان جوانان و نوجوانان شیرازی است .
این شرکت در هفت دهه فعالیت، علاوه بر آبادانی ایران، زیر ساخت‌های متعددی در جهت خدمت به مردم شیراز بنا کرده که مسجد امام سجاد (ع)، حسینیه جماران، مدرسه شهید کیشایی، باغ ملی کوی جماران، زمین چمن و دهها زیر ساخت فرهنگی- ورزشی  دیگر از خدمات سیمان فارس در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت بوده است.
در سالهای اخیر  هم زمین چمن مصنوعی، سالن های آمادگی جسمانی ، باشگاه بازی های رایانه ای، سالن پینگ پنگ و بیلیارد و نیز یکی از بزرگترین مراکزNA (مرکز بهبود اعتیاد)، جهت خدمت رسانی به مردم شیراز، به بهره برداری رسیده است.
در حال حاضر با توجه به آغاز فصل تابستان و فراغت تعداد زیادی از جوانان و نوجوانان شیرازی از خدمات مدرسه فوتبال ، کلاسهای فرهنگی مسجد و حسینیه سیمان فارس بهره مند می شوند و با هدایت و حمایت های پیشکسوتان ورزش سیمان فارس، استعداد های زیادی پرورش یافته و در حال حاضر در عرصه های ملی و بین المللی یکه تازی می کنند.