در احکامی جداگانه، حکم مدیرعامل و عضوهیات مدیره شرکت سیمان زنجان صادر و ابلاغ شد.

به گزارش روابط عمومی سیمان تامین شستا، درمراسمی که با حضور رضا جمارانیان مدیرعامل سیمان تامین و حمیدرضا هوشیاری مدیرعامل هلدینگ فارس و خوزستان انجام شد، مسعود عباسی نژاد به عنوان مدیرعامل وعبدالله گنج خانلو به عنوان عضو هیات مدیره موظف این شرکت منصوب شدند.

رضا جمارانیان مدیرعامل سیمان تامین شستا دراین رویداد، تغییر درشرکت‌های تولیدی را محرک پیشرفت دانست و گفت: در دور تازه مدیریتی این شرکت، علاوه بر تلاش شبانه روزی، باید به مقوله‌های متعدد اقتصادی و سیاست‌های ابلاغی در شستا و سیمان تامین توجه بیشتری شود تاشاهد بهبود بیشتر سودآوری این شرکت باشیم.

حمیدرضا هوشیاری مدیرعامل سیمان فارس و خوزستان هم با تاکید بر رعایت سیاست های ابلاغی سیمان تامین و شستا در این مجموعه گفت: کاهش هزینه‌ها و تنوع محصول و ایجاد بازارهای خاص مواردی است که باید برای احیای جایگاه سیمان زنجان مد نظر باشد.

مسعود عباسی نژاد مدیرعامل جدید شرکت سیمان زنجان هم با اشاره به جایگاه مهم کارخانه سیمان زنجان درمنطقه، از نقش تعامل میان همه همکاران و استفاده از رویه های خلاق و نوآورانه در بهبود وضعیت این شرکت یاد کرد و گفت: ابتدا بایداز حسن اعتماد موجود تشکر داشته باشم و این وعده را بدهم که در مسیر کاری پیش رو از تمام استعدادها و ظرفیت‌های همکاران برای توسعه این شرکت  استفاده بهینه خواهیم کرد.

او به اهمیت بهبودهای فنی در کارخانه سیمان زنجان اشاره و گفت: با اجماع همکاران و تکنیک‌های مدرن می توان کارهای بزرگی را در این مجموعه سامان داد.

گفتنی است با حضور اعضای هیات مدیره و تشکیل جلسه هیات مدیره سیمان زنجان، عبدالله گنج خانلو با رای اعضا به عنوان رئیس هیات مدیره این شرکت انتخاب شد.