نمایشگاه توانمندی‌های تخصصی صنعتی ایران-تبریز (واحدهای تولیدی تبریز ) در محل نمایشگاه بین المللی تبریز با حضور هیئت تجار عراقی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین شستا از شرکت سیمان صوفیان، پنج شنبه 20 تیر98 با هماهنگی اتاق بازرگانی تبریز، تولیدکنندگان استان آذربایجان شرقی؛ نمایشگاهی برای بازدید هیئت تجار عراقی و مذاکرات واحدهای تولیدی با این  هیئت تجاری راه اندازی کردند که با حضور فعال یکی از شرکت‌های تابعه سیمان تامین شستا همراه شد .

نجفی مدیرعامل شرکت سیمان در حاشیه برگزاری این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه، بستر مناسبی برای بازاريابي و معرفي کالاي ايراني به بازار دنيا و خاصه کشور همسایه عراق  بود که نتایج بزرگی مانند حضور در بازارهای صادرات و ارتباط جهت مذاکره و تعامل بین مشتریان خارجی را به دنبال خواهد داشت.

او تصریح کرد: صنعت ساختمان از جمله صنايعي است که در ايران مطابق با علم روز و استاندارد های جهانی پیشرفت کرده و پتانسيل موجود در کشور به گونه‌اي است که مي‌تواند در سراسر دنيا عرضه شده و به رقابت بپردازد.

مدیرعامل صوفیان تاکید کرد: با وجود توانمندي‌هايي که در شرکت سیمان صوفیان وجود دارد مي‌توانيم بازارهاي کشورهاي همسايه را که فاقد اين پتانسيل‌ها هستند جذب کرده و ارز آوري بسياري در اين خصوص داشته باشيم.

نجفی با اشاره به اهمیت جایگاه سیمان صوفیان در میان کارخانه‌های استان و شمالغرب کشور، افزود: شركت سيمان صوفيان توان فني و تخصص لازم، جهت توليد انواع سيمان پرتلند خاكستري را داراست که بسته به وضعيت بازار، به توليد و عرضه انواع مختلف سيمان اقدام مي‌کند.

وی با اشاره به تنوع محصولات افزود: محصولات توليدي كنوني سيمان صوفيان شامل سیمان پرتلند پوزولانی، سیمان پرتلند پوزولانی ویژه، سیمان پرتلند تیپ 2،تیپ 5 ،تیپ  425-1 (CEM I 42.5 R & CEM I 42.5 N)وتیپ 525-1 است.