هیئت بلند پایه کارگری از کشور چین به همراه مسئولان خانه کارگری کشوری و استانی از توانمندی و ظرفیت های شرکت سیمان صوفیان بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی سیمان تامین شستا از سیمان صوفیان، در این بازدید منصورنجفی مدیر عامل شرکت سیمان صوفیان، با اشاره به چشم انداز شرکت درسال پیش رو گفت: سیمان صوفیان یکی از پنج شرکت برتر سیمانی و با کیفیت بالای محصول در ایران است.

او افزود: برای توسعه بازارهای صادراتی و داخلی اخذ استانداردهای مختلف مد نظر بوده که در این راستا، استاندارد مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران 17025، استاندارد کیفیت اروپا CE، استاندارد گوست روسیه و گواهی های بازرسی کالا از شرکتهای SGS و BV برای محصولات تولیدی اخذ شده است.

وی ادامه داد: این شرکت یکی از زیر مجموعه های شرکت سیمان تامین شستاست و روزانه بیش از 7هزارتن، تولید سیمان دارد و بیش از هزار کارگر در این مجموعه در حال فعالیت هستند.

نجفی در ادامه تصریح کرد: تلاش مجموعه ایجاد امکانات رفاهی برای کارگران زحمت کش است زیرا معتقدیم نیروی انسانی و کارگران از سرمایه های اصلی شرکت هستند.

بازدید از کارخانه متعلق به کارگران

صادق زاده دبیر اجرایی خانه کارگر استان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: بسیار خوشحالیم که در یکی از مجموعه های موفق صنعتی آذربایجان شرقی و مجموعه ای هستیم که متعلق به شرکت شرکت سرمایه گذاری شستاست که در عمل تمام سهام آن متعلق به کارگران است.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان آذربایجان شرقی هدف از سفر هیئت بلند پایه کشور چین به تبریز را تبادل افکار بین مجموعه های کارگری دو کشور عنوان کرد و گفت: امیدواریم این بازدید ها دارای نتایج مثبتی برای هر دو‌طرف باشد.

توجه به مسائل کارگری؛ رمز اقتصاد پویا
حمزه‌ای مدیر امور بین الملل خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران نیز در بازدید از شرکت سیمان صوفیان گفت: کشور هایی که به بهداشت ایمنی کار، کرامت انسانی و حقوق‌ و دستمزد توجه دارند دارای اقتصادی پویا هستند و کشورهایی که توجهی به حداقل ترین امکانات کارگری ندارند دارای اقتصادی ضعیف و ‌بیمار هستند.

گفتنی است هیئت چینی از بخش‌های مختلف خط تولید کارخانجات سیمان صوفیان بازدید و با فرایند تولید سیمان آشنا شدند.