حمیدرضا هوشیاری، مدیرعامل هلدینگ سیمان فارس و خوزستان لوح تقدیر رتبه نخست شاخص فروش در گروه سیمان را در این همایش دریافت کرد.


به گزارش روابط عمومی هلدینگ سیمان فارس و خوزستان، هوشیاری کسب رتبه نخست شاخص فروش در گروه سیمان را مرهون زحمات مدیران عامل و کارکنان شرکت‌های تابعه هلدینگ سیمان فارس و خوزستان دانست و گفت: حمایت های بالادستی از این هلدینگ  توسط مدیران محترم عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و شرکت سیمان تامین شستا زمینه‌ساز این موفقیت شد.

مدیرعامل هلدینگ سیمان فارس و خوزستان در این مراسم طی سخنانی با اشاره به شرایط کنونی کشور توضیح داد: در این شرایط توسعه صادرات غیرنفتی از جمله سیاست‌هایی است که می‌تواند دسیسه‌‌های اقتصادی دشمن را تا حد بسیاری خنثی کند.

وی افزود: مدتی است، یکی از بنادر کشور که از مهمترین مبداهای صادرات سیمان کلینکر بوده، دچار اعمال سیاست‌های محدودکننده شده‌ وبدیهی است با کاهش محدودیت‌های صادراتی و حمایت از صادرات محصولات غیرنفتی عرصه جنگ اقتصادی برای دشمنان کشور تنگ شده و همچنین زمینه افزایش فروش و صادرات نیز فراهم می‌شود.

هوشیاری با اشاره به حضور برخی مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت نفت خواستار ایجاد هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های دولتی با هدف رفع محدودیت‌های صادرات سیمان و کلینکر شد.

گفتنی است، هلدینگ سیمان فارس و خوزستان بین 500 شرکت برتر کشور بر اساس ارزیابی‌های سازمان مدیریت صنعتی و با استفاده از الگوهای بین‌المللی توانست رتبه نخست شاخص فروش در گروه سیمان را در بیست و دومین سال همایش شرکت‌های برتر کسب کند.