شرکت سیمان صوفیان در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود، در تجهیز نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا مشارکت کرد .

به گزارش روابط عمومی سیمان تأمین شستا، ولی اله اخلاقی فرد، مدیر عامل شرکت سیمان صوفیان با بیان این خبر  گفت: از ابتدای بحران کرونا اقداماتی برای پیشگیری از شیوع این ویروس در دستور کار قرار گرفته است.

او تصریح کرد: از جمله این اقدامات، تشکیل ستاد بحران و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در این شرکت، ضدعفونی کردن مستمر تمامی واحد های اداری، تولیدی و سرویس های ایاب و ذهاب پرسنل، تهیه و توزیع  ماسک و مواد ضدعفونی کننده بین پرسنل شرکت، برگزاری دوره های آموزشی، اعطای مرخصی به افراد پرریسک بوده است که احتمال ابتلا آنها به بیماری زیاد است.

وی ادامه داد: ارائه خدمات پزشکی و مشاوره ای برای پرسنل شرکت، نصب پوستر و مطالب آموزشی در اماکن پررفت و آمد، تغییر سیستم حضور و غیاب از انگشتی به کارتی، عدم سرو غذا در کانتین، تب سنجی پرسنل، ارباب رجوع، رانندگان حمل سیمان و اهالی روستا های اطراف شرکت هم  در راستای اهداف مسئولیت های اجتماعی شرکت انجام شده است.

او همچنین خبر داد: محلول پاشی و گند زدایی روستاهای چله خانه علیا و سفلی و اعزام کارشناس بهداشت به این روستاها نیز جهت آموزش راه های پیشگیری و مراقبت های بهداشتی به ساکنین آنها که در مجاورت کارخانه قرار دارند نیز انجام شده است.

وی همچنین با اشاره به اقدامات حمایتی هم افزود: این شرکت یکی از شرکت های تابعه سیمان تأمین  است و در راستای سیاست های شستا و تعهد به مسئولیت های اجتماعی، برای پشتیبانی ستاد مبارزه با کرونا در استان آذربایجان شرقی، تهیه و تأمین 400 تخته پتو و 400 تخته ملافه برای تجهیز نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا را نیز ساماندهی کرد که توسط ارتش جمهوری اسلامی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز ایجاد شده است.