همزمان با روز گرامیداشت روابط عمومی‌ها در نخستین نشست فصلی مدیران روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین، امیرحسن مهرزاد به عنوان مدیر روابط عمومی و ارتباطات این شرکت معرفی شد.
مجید وفاپور، معاون امور شرکت‌ها و مجامع هلدینگ سیمان تامین در آغاز نخستین نشست فصلی مدیران روابط روابط عمومی شرکت های تابعه ضمن تبریک این روز، با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی در سازمان‌ها گفت: یکپارچه‌سازی و تجمیع فعالیت‌های روابط عمومی کمک می‌کند، سیاست‌های کلان به طور کامل در بخش روابط عمومی عملی شود.
وی با تاکید بر اینکه مدیران روابط عمومی شرکت‌های تابعه باید تسلط خود بر فعالیت دیگر شرکت‌ها را افزایش دهند و از این جهت تصویر مناسبی از هلدینگ داشته و ارائه دهند. معاون امور شرکت ها و مجامع هلدینگ سیمان تامین به جایگاه شامخ روابط عمومی‌ها در عرصه همگرایی و هم افزایی، تاکید کرد و گفت: با توجه به همین جایگاه است که لزوم به‌روز شدن دانش در این حوزه برای کلیه فعالان در این عرصه نمود پیدا می‌کند.
امیرحسن مهرزاد مدیر روابط عمومی و ارتباطات سیمان تامین ضمن بیان جایگاه روابط عمومی‌ها در هلدینگ سیمان و تاکید بر اصل ارتباطات به افزایش روابط سازنده در بین روابط عمومی‌های هلدینگ سیمان تامین تاکید کرد و بهبود به شرایط موجود و رفع مشکلات در این مسیر را سر لوحه فعالیت قرار دادند.
مهرزاد، مدیرروابط عمومی هلدینگ سیمان تامین همچنین به تشریح سیاست‌ها و استراتژی روابط عمومی در هلدینگ سیمان تامین پرداخت.
در ادامه مراسم، پنل آموزش عکاسی توسط رضا رستمی، عکاس وزارت نفت برگزار شد و ضمن آموزش الزامات مقدماتی عکاسی به تمامی سوالات حاضران در نشست نیز پاسخ داده شد.
در پنل بخش دوم پنل آموزشی، میلاد محمدی، روزنامه نگار و سردبیر پایگاه خبری گسترش نیوز در ارتباط با سایبر ژورنالیسم نکات حائز اهمیتی را ارائه داد.