محمود ملکوتی خواه عضو هیات مدیره شستا به همراه هیئت همراه از شرکت سیمان صوفیان بازدید و از عملکرد این شرکت اعلام رضایت کرد. همچنین در این دیدار مدیرعامل سیمان صوفیان بر لزوم تعدیل قیمت سیمان تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سیمان تامین، محمود ملکوتی خواه ضمن قدردانی از اقدامات موثر انجام شده در شرکت سیمان صوفیان، بر ضرورت تلاش برای کاهش قیمت تمام شده و افزایش مستمر کیفیت محصولات شرکت تولیدی تأکید کرد.
وی افزود: شرکت کارخانجات سیمان صوفیان به عنوان بزرگترین تولیدکننده سیمان در شمالغرب کشور با مجموعه ای کارآمد و مدیریتی مبتنی بر تخصص توانسته در مسیر مناسبی قرار گیرد، به طوری که با رشد ۸۰ درصدی درآمد فروش در دو ماهه امسال نسبت به سال گذشته، عملکرد متفاوت و قابل قبولی را از خود نشان داده است.
ولی اله اخلاقی فرد، مدیرعامل شرکت سیمان صوفیان نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد این شرکت و قدردانی از کلیه کارکنان شرکت سیمان صوفیان، یکی از مهم ترین دستاوردهای این شرکت را افزایش فروش و بالا رفتن راندمان این شرکت عنوان کرد و افزود: با مجموعه اقدامات انجام شده و با هماهنگی مدیران و همکاران شرکت در سال جهش تولید پیش‌بینی می شود این شرکت بتواند تا پایان سال99 بیشتر از بودجه تعیین شده سود محقق کند تا گامی مهم و بلند در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید برداشته شود.
وی ادامه داد: با توجه به قیمت تمام شده محصول سیمان و در مقایسه با قیمت جهانی آن و افزایش قیمت حامل های انرژی نیاز به بازنگری در قیمت سیمان است که در این صورت شرکتهای سیمانی می توانند به بهره وری مطلوب و منطقی خود برسند.