در راستای تحقق تعهدات جدید فروش  شرکت سیمان خاش، رایزنی‌های عملیاتی برای انتقال به موقع  محصولات صادراتی به بندر چابهار  در دستور کار این کارخانه قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی سیمان تامین شستا،این اقدام درپی انعقاد قراردادهای صادرات سیمان و کلینکر بین نماینده کارخانه و عاملان فروش رخ داده تا روند صادراتی این شرکت فزاینده و با رعایت استانداردهای منطقه ای انجام شود.
بر پایه این گزارش،15 مرداد امسال و در سفر مدیرعامل سیمان خاش به جنوب استان سیستان وبلوچستان، قرارداد صادرات سیمان و کلینکر بین نماینده کارخانه و عاملان فروش به امضا رسید و هم اکنون، در راستای اهمیت زمان‌بندی در انتقال محصول و انجام تعهد، هماهنگی‌های وسیعی در سطح ادارات و سازمان‌های استانی  کلید خورده تا هماهنگی برای تامین ناوگان حمل و نقل زمینی سیمان،  از خاش تا چابهار  عملیاتی و بدون وقفه ادامه داشته باشد.
در آخرین اقدامات، 5شهریور جلسه هماهنگی تامین ناوگان حمل‌ونقل زمینی برای صادرات به مقاصد مشخص‌شده با مسئولین شهرستان خاش تشکیل شد.
در این جلسه  که با حضور رئيس شركت‌های حمل ونقل،  رئيس انجمن رانندگان و سایر مسئولین شهرستان خاش برگزار شد، مدیرعامل شرکت سیمان خاش با تاکید بر حجم محصول صادراتی، از اهمیت فاکتور زمان یاد کرد.
داود بختیاری گفت: برای جلوگیری از ایجاد وقفه در بارگیری کشتی‌ها، باید موانع موجود در حمل و نقل زمینی را رفع کنیم  که این موضوع نیازمند افزایش سطح همکاری میان دستگاه‌های اجرایی شهرستان است.
وی تاکید کرد: خوشبختانه و طی هماهنگی های صورت گرفته و با همراهی فرمانداری و رئیس اداره راه شهرستان خاش، تدابیر لازم برای رفع این موانع اندیشیده شد.