پرسنل و کارمندان شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ سیمان تامین در راستای کمک به هموطنان خود، یک تا 3 روز از حقوق فروردین ماه خود را به سیل زدگان استان‌های آسیب دیده اهدا کردند.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ سیمان تامین، در جبران حوادث ناشی از سیل هلدینگ سیمان تامین و شرکت‌های زیر مجموعه در اقدامی همدلانه با مردم آسیب دیده از سیل فروردین ماه 98 ، علاوه بر حضور امدادی در منطقه بخشی از درآمد خود را با مردم استان‌های آسیب دیده به اشتراک گذاشتند.

بر اساس این گزارش، پرسنل شرکت‌های تابعه با تخصیص یک تا 3 روز از حقوق ماه فروردین خود و اهدای کمک های غیر نقدی(کلیه اقلام ضروری و در دسته بندی متنوع) در این امر خدا پسندانه حضور داشته اند.

بر پایه این اطلاع، شرکت سیمان فارس خوزستان و شرکت‌های تابعه  (مجموع 18 شرکت ) با  کمک نقدی 3825 نفر از کارکنان و پرسنل خود، مبلغ 192/ 723 /732/ 2 ریال و به صورت کمک‌های غیر نقدی 420/ 2میلیون ریال کمک داشتند.

در شرکت سیمان صوفیان هم کمک ‌های نقدی 170 نفر از کارکنان شرکت به مبلغ 203 میلیون ریال به هلال احمر تحویل شده است.

در شرکت سیمان ارومیه هم کمک نقدی 520 نفر از کارکنان شرکت به مبلغ 017/ 403/ 183 ریال  و در مجموع کمک های نقدی و غیر نقدی : 017 / 403 / 333 ریال  به سیل زدگان کشور هدیه شد.

علاوه بر این در سیمان قائن کمک نقدی و کالایی پرسنل مبلغ 160 میلیون ریال ،در شرکت سولیران کمک نقدی 144 نفر از کارکنان شرکت به مبلغ 000/ 114 / 79 ریال و  در شرکت سابیر(شرکت ساختمان ، سد و تاسیسات آبیاری) مبلغ 450 میلیون ریال (معادل 3 روز حقوق پرسنل این محموعه جمع آوری و به مسئولان مربوطه تحویل شد.

همچنین شرکت بین المللی بازرسی کالای تجاری (IGI) نیز با واریز کمک نقدی  یک روز از حقوق کارکنان شرکت به مبلغ 258/ 360/ 71ریال به حساب هلال احمر در این امر خداپسندانه و جمعی در مجموعه شستا حضور داشت.

گفتنی است شرکت‌های تابعه هلدینگ سیمان تامین شستا، در این دوره با اعزام پرسنل خود برای کمک رسانی در حوزه  اعزام نیروهای متخصص کار با ماشین آلات و تخصص هایی مانند جوشکار به صورت  جهادی و امدادی در روزهای ابتدایی ، یاری رسان نهادهای امدادی و مردم بودند.

شرکت‌های تابعه هم در حوزه تجهیز ماشین آلاتی مانند لودر، بولدوزور، گریدور ، وانت ، جرثقیل ، لیفتراک و تراکتور، آمبولانس، ماشین آتش نشانی، کمپرسی و ماشین های شاسی بلند و کامیون، بیل مکانیکی ، موتور جوش، خودرو  و …نهایت تلاش خود را داشته و اقدامات درخور توجهی را ثبت کردند.

گفتنی است، در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت سرمایه گذاری شستا و هلدینگ تامین سیمان، این شرکت‌ها با در اختیار قرار دادن تمام امکانات و ادوات و وسایل سنگین و سبک خود نیز با مسئولین مربوطه کمال همکاری داشته اند.