برای نخستین بار، برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه هلدینگ فارس و خوزستان سر موعد مقرر و با پرداخت سود سهام و تسویه بدهی های گذشته ثبت شد.


به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین شستا، 31 تیر 1398 مجمع عمومی و عادی سالانه هلدینگ فارس و خوزستان با حضور حداکثری سهامداران و تنها 2 ماه پس از پایان سال مالی(31 اردیبهشت 1398) برگزار شد تا رکوردی در برگزاری منظم و سر موعد در این مجموعه ثبت شود.
بر پایه این گزارش، این اقدام در شرایطی رخ داده است که در دوره های گذشته چنین رویدادی سابقه نداشته و این هلدینگ با حدود 23 شرکت تابعه توانست مجامع شرکت های زیر مجموعه خود و مجمع این هلدینگ را به وقت و با کیفیت مورد نظر برگزار کند.
گفتنی است این رویداد از آن جهت اهمیت دارد که در حوزه پرداخت سود سهام شرکت های تابعه نیز اتفاقی کم نظیر محقق شده و سود سهام تا پایان سال 1396 تسویه و پرداخت شده و سود سال جاری هم به زودی پرداخت و گزارش‌های آن به اطلاع عموم رسیده است.

شفافیت در عملکرد

شایان ذکر است، شفاف سازی و بهبود عملکرد شرکت های تابعه در شرکت سیمان تامین شستا به عنوان یک راهبرد کلی از سوی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی پیگیری شده و در این خصوص راه اندازی سایت اطلاع رسانی شرکت و «درگاه شفافیت سیمان تامین شستا» از جمله اقدامات به ثبت رسیده در ماه‌های اخیر بوده است.
شفاف سازی اطلاعات هیات مدیره شرکت‌های تابعه، ساماندهی موعد برگزاری مجامع و تطبیق شرکت ها با استانداردهای سازمان بورس اوراق بهادار و ایجاد ساختارهای لازم از دیگر اقدامات در این بخش بوده است.