شورای ارتباطات شستا در قالب سلسه بازدیدهای استانی، از واحد شماره 2 شرکت سیمان ساوه (کارخانه سیمان خاکستری) بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سیمان تامین، کمال صدیقی مدیرعامل شرکت سیمان ساوه در این بازدید با تاکید بر نقش ارتباطات و روابط عمومی گفت: حضور شورای ارتباطات شستا در سیمان ساوه را به فال نیک می گیریم و اعتقاد داریم که ارتقا سطح ارتباطی و هم افزایی میان شرکت های تابعه شستا می تواند به همدلی بیشتر منجر شود.

او افزود: معتقدیم که تمام مجموعه شستا یک خانواده هستند و این امکان میسر است تا نقاط مشترک بین شرکت های تابعه را برای هم افزایی گروه به کار گیریم.

محمدی مدیر روابط عمومی شستا هم با اشاره به اهداف بازدید گفت: در مجموعه شرکت‌های تابعه شستا رفتارهای جزیره ای نباید دیده شود، چرا که همه در یک خانواده فعالیت دارند و بر همین اساس در تلاشیم تا از طریق تعامل با رسانه ها و نشست با خبرنگاران محلی، روند اطلاع‌رسانی را در شرکت های تابعه منسجم و هماهنگ کنیم.

وی افزود: با توجه به پراکندگی جغرافیایی شرکت های تابعه شستا تصویر نادرستی از شستا در اذهان عمومی به وجود آمده بود که با همراهی روابط عمومی شرکت‌ها آن را تصحیح خواهیم کرد.

گفتنی است در این بازدید حسن محمدی مدیر روابط عمومی شستا، حمیدرضا طهماسبی پور مدیر روابط عمومی سیمان تامین، وحید موسوی مدیر روابط عمومی تاپیکو، امین قلعه ای مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی و کاوه یگانه مدیر روابط عمومی هلدینگ سلولزی نیز حضور داشتند.