سیمان فارس نو نسبت به دیگر مجموعه های شهرستان فیروزآباد کمترین مشکلات کارگری را دارد. 

به گزارش روابط عمومی سیمان فارس و خوزستان، بهنام کاظمی رئیس و بازرس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فیروزآباد، با بیان این مطلب در بازدید از کارخانه سیمان فارس نو گفت: مسؤلین شهرستان فیروزآباد از مجموعه شرکت سیمان فارس نو، در خصوص پیشرو بودن در رعایت و انجام مناسب قوانین کار رضایت‌ دارند، چرا که کمترین مشکل کارگری در شهرستان را داشته‌اند.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت توجه به اصول قانونی، با ذکر مثال و تشریح قوانین موجود گفت: رعایت قوانین کار و ارسال مدارک مورد نیاز در زمان مناسب یک ضرورت است که باید توسط شرکت های پیمانکاری  رعایت شود.
رامین نوژن، مدیریت امور اداری و منابع انسانی شرکت سیمان فارس نو نیز در این بازدید درباره روند و پیگیری‌های این شرکت در حل مشکلات کارگری پیمانکاران نکاتی را بیان کرد .
گفتنی است در پایان این دیدارهم، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فیروزآباد با اهدا لوح‌های تقدیر از احمد شریفی مدیریت عامل، رامین نوژن مدیریت امور اداری و منابع انسانی، عبدالرسول شهریاری ریاست واحد ایمنی و بهداشت و رضا حمزه‌ئیان کارشناس امور پیمانکاران شرکت سیمان فارس نو تقدیر کرد.