شرکت سیمان صوفیان در پنجمین  همایش ملی کیفیت و مشتری مداری  موفق به کسب لوح زرین شد.

به گزارش روابط عمومی سیمان تأمین شستا، پنجمین همایش ملی کیفیت و مشتری مداری با رویکرد نقش رقابت پذیری و بهبود کیفیت در جلب رضایت مندی مصرف کنندگان و با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد وزارت صنعت معدن تجارت، برگزار شد.

ولی اله اخلاقی فرد مدیر عامل شرکت سیمان صوفیان در حاشیه این همایش اظهار داشت: «همایش کیفیت» ابزاری برای اندازه گیری شاخص های مرغوبیت یک محصول و ایجاد بستری برای تبادل اندیشه و ارائه راهکار عملی و کاربردی به جهت توسعه و ارتقاء استاندارد کیفیت محصولات وخدمات و نمادی برای ارج نهادن به زحمات مدیران و آگاهی مصرف کنندگان از محصولات درجه یک در کشور است .

اخلاقی فرد با یادآوری اینکه کیفیت باید سرلوحه کارهای تولید قرار داده شود افزود: اصلی ترین شاخص رضایت مشتریان داشتن کیفیت بالا است .

وی تصریح کرد: ارجحيت ذینفعان را اصلي ترين تعهد و الزام خود مي دانيم  و تلاشمان براین است که با افزايش رضایت مشتریان از طریق اهمیت نظرات مشتری و وفادار سازی آنها، رعایت حقوق سایر ذینفعان (سهامداران، کارکنان، جامعه و تامین کنندگان)، دامنه فروش محصولات شركت در بازارهاي داخلی و خارجی افزایش یابد .

در پایان اخلاقی فرد کسب لوح زرین این همایش را به تمامی همکاران خود در شرکت سیمان صوفیان تبریک گفته و این موفقییت را نتیجه کار تیمی، همدلی، تلاش و کوشش شبانه روزی کلیه همکاران دانست.