در بیست و چهارمین همایش روز ملی صادرات از شرکت سیمان خوزستان، از جمله شرکت های تابعه شستا و سیتا، به عنوان صادرکننده نمونه ملی تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین، این همایش با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری، علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی ایران و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت‌های صادرکننده و فعالان اقتصادی حوزه صادرات کشور و با شعار «توسعه صادرات، امنیت اقتصاد، اشتغال مولد و رفاه پایدار» با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در ساختمان اتاق ایران برگزار شد.

شرکت سیمان خوزستان از شرکت های زیر مجموعه شستا و سیتا در این همایش به عنوان صادرکننده نمونه کشوری معرفی شد و از این شرکت با اهدای لوح تقدیر و تندیس تجلیل به عمل آمد.

یکی از مهمترین مؤلفه های انتخاب صادرکنندگان برتر، شاخص رفع تعهد ارزی بود که مورد توجه ستاد اجرایی بیست و چهارمین مراسم روز ملی صادرات قرار گرفت.

شایان ذکر است تعداد ٨٢٢ صادر کننده اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی تمایل خود را برای حضور در این فرآیند اعلام و تعداد ۵۶٨ متقاضی با تکمیل و ارائه اطلاعات در خواستی ثبت نام خود را قطعی و نهایی کرده بودند که در نهایت ۵۶ صادر کننده نمونه انتخاب و از آنها تجلیل به عمل آمد.