دکتر سید حامد عسگری در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی ضمن تسلیت به همه پیروان راستین آن امام همام و شیعیان حضرتش در یادداشتی این واقعه عظیم را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین، متن کامل یادداشت بدین شرح است:

 

باسمه تعالی 

و بذل مهجته فيك ليستنقذ عبادك من الجهالة و حيرة الضلالة

خون مطهر خویش را از سویدای وجود در راه حق جل و­­­ علی و برای او ایثار کرد تا نجات دهد بندگان او را از جهالت و حیرت گمراهی

اگر انسان بداند که خون سیدالشهدا که مثل خون خدا است همانطور که اشاره شده که او ثارالله است، به عظمت این فراز بی بدیل از زیارت اربعین سید و سالار شهیدان حضرت ابی عبداله الحسین(ع) پی می‌برد.

بر همه پیروان راستین آن امام همام و شیعیان حضرتش واجب است ترک جهالت و حرکت به سمت نور علم و علم توحید. جهالت دل بستن به فانی دنیاست و مظاهر آن و پشت کردن به آخرت و بقاء، و غیر او را هست، پنداشتن است.

جهالت، پلیدی‌ها را در جهان اصیل دانستن است و بها دادن؛ جهالت، غیر او را در امور مؤثر دانستن است و در یک جمله جهالت “وَالَّذِينَ كَفَرُوا أَوْلِيَاؤُهُمُ الطَّاغُوتُ يُخْرِجُونَهُمْ مِنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ” است و هدایت کلمه توحید است که ” اللَّهُ وَلِيُّ الَّذِينَ آمَنُوا يُخْرِجُهُمْ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ” است.

الهی به عظمت توحید و به خون برپا دارنده آن تا قیامت، همه شیعیان و محبان حضرت سیدالشهدا را که در مسیر نور به سمت تو روانند این روزها در ایام اربعین حسینی مشمول عنایات خاصه خویش قرار بده و از حیرت گمراهان برهان و ما جاماندگان مغموم و محروم را به واسطه دل­های شکسته­مان به صدق بپذیر و در زمره شاهدین و تصدیق کنندگان قرار بده.

والسلام علیکم

سیدحامد عسگری

١٩ صفر ١٤٤٣