دیدارهای مستمر مدیرعامل با پرسنل، کارکنان، مدیران و پیمانکاران تمام شرکت های تابعه سیمان تامین در راس امور قرار گرفت.

 

بنا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین، سیدحامد عسگری، در نشست فصلی مدیران روابط عمومی شرکت های تابعه سیمان تامین در تهران، با برشمردن جایگاه روابط عمومی در دنیای معاصر و ضرورت پرداختن به انعکاس فعالیت های اثربخش در حوزه آبادانی کشور، روابط عمومی را مرکز فرماندهی و انسجام دهنده و به زبانی دیگر روح یک شرکت دانست؛ ایشان ضرورت گفتگو را نیاز دنیای معاصر دانسته و روابط عمومی های شرکت های تابعه را بسترساز این فرایند در جهت تحقق شعار سال یعنی تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین معرفی نمود.

مدیرعامل سیمان تامین، از راه اندازی سامانه ای برای دیدارهای مستقیم خود با پرسنل، کارکنان، مدیران و پیمانکاران به صورت مستقیم و بدون واسطه خبر داد. ایشان ضمن اشاره به اهمیت نیروی انسانی در شرکت های تابعه سیمان تامین، هدف از این کار را مواجهه مستقیم و حمایت از سرمایه های انسانی مستقر در شرکت های تابعه به جهت افزایش پشتیبانی ها و همچنین توجه به مانع زدایی ها در قسمت تولید با توجه به گفتگوی مستقیم و مستمر با پرسنل، مدیران و پیمانکاران دانست.

سیدحامد عسگری، ضمن اشاره به رویکرد وزارت مردم در دولت سیزدهم و رویکرد مقام عالی وزارت جناب اقای دکتر عبدالملکی به مردم و بودن برای مردم افزودند: خدمت به مردم ایران اسلامی، نعمت بزرگی است، و شما مدیران روابط عمومی می بایست با نگاه به آینده، در کنار یکدیگر تمام تلاش خود را برای حرکت به سمت تحقق گام دوم انقلاب که مدنظر مقام معظم رهبری است بکار بسته و با حرکتی جهادی در کنار یکدیگر به آبادانی ایران بیندیشیم و توجه به رفع موانع موجود در تحقق این مهم، باید در راس امور مدیران باشد.

پایگاه اطلاع رسانی سیمان تامین، در راستای عمل به وعده ها، اقدام به راه اندازی سامانه ارتباطات مردمی و ملاقات مستقیم با مدیرعامل در سایت شرکت سیمان تامین کرده است. بدینوسیله به اطلاع می رساند جهت ثبت درخواست ملاقات مردمی، لطفا در قسمت ارتباط با ما، روی لینک ارتباط با مدیر عامل کلیک نموده و درخواست خود را ثبت نمایید.