به مناسبت سالروز پیروی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین، جشن ملی 1400 را به تمام همکاران صنعت سیمان تبریک گفت. متن این تبریک به شرح زیر است.

جشن ملی 1400 ، تجلی حماسه آفرینی مردم ایران است

بسم الله الرحمن الرحیم

جشن ملی 1400 تجلی حماسه آفرینی مردم ایران است و مردم ایران اسلامی متولیان اصلی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بهمن ماه 1357 می باشند.  مردمی که به پاسداشت خون شهیدانشان، ظهور انقلاب اسلامی را یک شکاف راهبردی در هندسه ابرقدرت های جهان دانسته و تمام توان خود را برای ایجاد تمدن اسلامی به کار بسته اند. پیشرفت های 43 ساله کشورمان، مرهون زحمات فرزندان نسل انقلاب است که در هر کجا قرار گرفته اند با بصیرت و ولایتمداری به سربلندی ایران عزیز همت گمارده اند. این حضور اندیشه تمدن ساز در صنعت سیمان نیز با وجود سرمایه های انسانی توانمند و سربازان خط مقدم جهاد در راستای آبادانی ایران توانسته است با همان روحیه انقلابی و جهادی و با تلاش شبانه روزی خود برای ایرانی آباد و سربلند، جهادگونه و با اخلاص خدمت کنند.

به رسم احترام و به پاسداشت و نکوداشت این ایام الهی، این جشن ملی را به رهبرمعظم انقلاب، ملت سرافراز ایران و خانواده بزرگ صنعت سیمان تبریک و تهنیت عرض مینماییم.