به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین ابراهیم بازیان، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در بازدید از شرکت‌های سیمانی تابعه این مجموعه در استان فارس اظهار کرد: با آغاز نهضت ساخت چهار میلیون مسکن توسط دولت شاهد افزایش چشمگیر تقاضا برای سیمان خواهیم بود و این نکته در افزایش فروش شرکت‌های سیمانی اثر جدی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی ادامه داد: افزایش صادرات از رویکردهای اصلی شستا در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی است و از هلدینگ سیمان تامین انتظار می‌رود برنامه مشخصی برای افزایش صادرات به ویژه در شرکت‌های تولیدکننده سیمان سفید ارائه کند.

وی با اشاره به ماهیت سرمایه‌گذاری این شرکت خاطرنشان کرد: احداث کارخانه جدید سیمان نیاز به سرمایه‌گذاری بسیار زیادی دارد و به همین دلیل مطالعات و طرح‌های توجیهی باید با دقت بالایی تدوین شوند و از روش‌های تامین مالی مختلف به تناسب پروژه‌ها استفاده شود.

بازیان در این دیدار تاکید کرد: انتقال سیمان فارس به خرامه به اعتباری ۳ هزار میلیارد تومانی احتیاج دارد و تامین مالی آن از محل فروش زمین‌های کارخانه باید مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی یادآور شد: معاونت نوآوری در هلدینگ شستا ایجاد شده تا شرکت‌ها را در حرکت به سمت پروژه‌های فناورانه راهنمایی کند و علاوه بر آن نیاز است تا بخش تحقیق و توسعه (R&D) در هلدینگ سیمان تامین تقویت شود تا جدیدترین فناوری‌های صنعت سیمان در جهان را مورد بررسی قرار داده و برای استفاده از آن‌ها در داخل کشور برنامه‌ریزی کند.

به گزارش روابط عمومی سیتا، ابراهیم بازیان، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی و هیأت همراه در سفر دو روزه به استان فارس از شرکت سیمان فارس و شرکت گچ ماشینی فارس بازدید و در جلسه با مدیران عامل شرکت‌های سیمانی تابعه شستا آخرین وضعیت این شرکت‌ها را مورد بررسی قرار دادند.

انتهای پیام/