به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان تأمین حمیدرضا هوشیاری در بازدید از پایانه شرکت بین‌المللی حمل و نقل آبادان در اسلامشهر اظهار کرد: شرکت حمل و نقل آبادان باید به پایگاه استراتژیک نظام در حوزه حمل و نقل تبدیل شود و باید آمادگی لازم برای برآورده کردن نیاز کشور در هر شرایطی را کسب کنیم.

مدیرعامل شرکت سیمان تأمین ادامه داد: مدیران شرکت حمل و نقل آبادان باید تجهیز این مجموعه به هزار دستگاه کامیون را هدف‌گذاری کنند و این مهم برای شرکت حمل و نقل آبادان دست‌یافتنی است.

وی ضمن تبریک روز حمل و نقل به کارکنان این شرکت تصریح کرد: رشادت‌های رانندگان در دوران دفاع مقدس هیچگاه فراموش نخواهد شد و رانندگان با بصیرت این شرکت نیز با شناخت دقیق عرصه همواره یاور نظام در روزهای سخت بوده‌اند.

جلال منبتی عضو هیأت مدیره شرکت سیمان تأمین با اشاره به نقش شرکت حمل و نقل آبادان در توزیع کالاهای اساسی گفت: توزیع بخش زیادی از آرد کشور بر عهده شرکت حمل و نقل آبادان است که این شرکت توانسته به خوبی این وظیفه را انجام دهد.

عضو هیأت مدیره شرکت سیمان تأمین اضافه کرد: مسؤولان دولتی باید نگاه ویژه‌ای به این شرکت داشته باشند چرا که بخش زیادی از ظرفیت این مجموعه در انجام وظایفی صرف می‌شود که سود زیادی ندارد اما عدم اجرای آن مأموریت‌ها ممکن نیست.

اباالفضل بختیاری مدیرعامل شرکت حمل و نقل آبادان با اشاره به نقش این شرکت در تداوم خدمت‌رسانی به مردم طی روزهای گذشته عنوان کرد: رانندگان شرکت حمل و نقل آبادان مجاهدانه در جاده‌ها فعالیت می‌کنند و با تمام موانع پیش‌رو لحظه‌ای فعالیت خودشان را متوقف نکردند.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل آبادان خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته پیشنهاداتی برای حمل بار با کرایه‌ای بالاتر از کرایه مصوب را دریافت کردیم اما وظیفه حمل کالای اساسی را وظیفه خودمان می‌دانیم و به همین دلیل با وجود سودآوری کمتر به فعالیت خودمان در این عرصه ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/