به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تأمین، عملیات اجرایی طرح بزرگ احداث کارخانه آجر نسوز با سرمایه‌گذاری شستا و شرکت سیمان قائن در محل کارخانه سیمان قائن شامگاه پنجشنبه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی،  استاندار خراسان جنوبی و نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در  این مراسم عنوان کرد: کار ساخت کارخانه آجرنسوز باید با قدرت و سرعت پیش برود تا شیرینی آن برای مردم بماند لذا امید است این پروژه در بازه دوساله به بهره‌برداری برسد و فرصت‌های شغلی زیادی را ایجاد کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: تاکنون بالغ بر 5 هزار میلیارد تومان طرح عمرانی افتتاح یا کلنگ‌زنی شده و با طرح آجر نسوز این رقم به 6 هزار میلیارد تومان می‌رسد که بهره‌برداری یا آغاز عملیات اجرایی در یک استان با این حجم کم‌سابقه است، امید است ساخت کارخانه آجرنسوز در توسعه متوازن و ایجاد اشتغال در منطقه مؤثر باشد.

به گزارش روابط عمومی سیتا، براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ظرفیت تولید شرکت فرآورده‌های دیرگداز سیمان تأمین سالانه 19 هزار تن آجرنسوز است و دوره برگشت سرمایه در این طرح که با حدود هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری احداث می‌شود، 5 ساله خواهد بود.

انتهای پیام/