به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تأمین ابراهیم بازیان، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی و حمیدرضا هوشیاری مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تأمین از شرکت سیمان خزر بازدید کردند.

ابراهیم بازیان در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات مدیران و پرسنل این مجموعه بر نگاه جهادی در صنعت و آثار آن در رشد تولید و سازندگی کارخانجات به سطح مطلوب تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: افزایش تولید محصول با کیفیت و عرضه محصولات متنوع با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مطلوب این شرکت در راستای صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان قابل تقدیر است.

وی یادآور شد: شستا از هجده شرکت سیمانی که بیش از ۳۰ درصد سیمان کشور را تولید می‌کنند حمایت خواهد کرد و انتظار داریم شرکت‌های تولیدی به وظایف خودشان در حوزه‌های فرهنگی و محیط زیست نیز به خوبی عمل کنند.

مهندس بازیان عنوان کرد: توجه به بازارهای صادراتی در همکاری با شرکت‌های ریلی و حمل و نقل دریایی از جمله انتظارات شستا از سیمان خزر به عنوان تامین‌کننده 80 درصد نیاز استان است.

در ابتدای این دیدار، دکتر اسحق جمال امیدی مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر ضمن خیر مقدم، گزارشی از عملکرد ، اقدامات و افتخارات این مجموعه در راستای افزایش تولید و تحویل  همچنین کسب موفقیت های مختلف در سطوح ملی و استانی ،  برنامه و چشم‌انداز راهبردی آتی سیمان خزر را به مدیر عامل محترم شستا ارائه کرد و افزود: دستیابی به اهداف در سایه حمایت و توجه هلدینگ‌های بالاستی از جمله شستا بوده و پرسنل شرکت در سایه همدلی، جدیت در کار و نظم و انضباط فردی و سازمانی رشد تولید باکیفیت را با نظرگیری هزینه و فایده عملیاتی خواهند کرد.

در ادامه حمیدرضا هوشیاری  مدیر عامل شرکت سیمان تامین ضمن تقدیر از توجه ویژه به شرکت‌های سیمانی، حرکت در راستای برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت شستا را راهبرد سال جدید هلدینگ سیمان دانست.

مدیر عامل شرکت سیمان تامین با بیان این مطلب که در سال گذشته چند شرکت از جمله سیمان خزر با تلاش و کوشش همکاران  خود به رکورد تولید و تحویل کل ادوار دست یافتند، افزود برنامه‌ریزی لازم برای ادامه این روند در سال جدید صورت گرفته است.

انتهای پیام/