حفاظت از محیط زیست و استفاده بهینه از منابع و تولید باکیفیت برای شرکت سیمان نی ریز شعار نیست، بلکه یک اعتقاد است.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین شستا، داود اکبری مدیر عامل شرکت سیمان سفید نی ریز با بیان این مطلب درهفته محیط زیست گفت: معتقدیم در حفظ محیط زیست عملگرا بوده‌ایم و مفتخریم که توانسته‌ایم نام شرکت سیمان سفید نی ریز را به عنوان واحد برتر زیست محیطی در کشور مطرح و معرفی کنیم .

وی افزود: در صنعت سیمان همواره بر این اصل استوار خواهیم ماند که حفاظت از محیط زیست شعار ما نیست و اعتقاد ماست ؛ برهمین اساس استفاده بهینه از منابع و تولید باکیفیت را همواره پیگیر هستیم.
او در خصوص گرامیداشت هفته محیط زیست و فرهنگسازی زیست محیطی از طرف شرکت سیمان سفید نی ریز  هم توضیح داد: در این خصوص با درج پیام های زیست محیطی در هفته نامه نی ریزان فارس، نصب بنر در سطح شهر و ارسال پیامک انبوه در هفته محیط زیست تلاش‌هایی داشتیم تا این فرهنگ را ترویج دهیم.
اکبری ادامه داد: شرکت سیمان سفید نی ریز به عنوان یک واحد برتر صنعتی در منطقه با افتخار و با اعتقاد راسخ کلیه پرسنل و مدیران خود بر این اصل که غفلت از محیط زیست ، اهداف توسعه را تضعیف خواهد کرد فعالیت می کند.
وی افزود: در شرکت سیمان سفید نی ریز همواره تلاش کردیم در راستای اعتلای فرهنگ زیست محیطی در بین اقشار جامعه و به عنوان یک مسئولیت اجتماعی همراه با اداره محیط زیست شهرستان، استان و هلدینگ اثر گذار و ثابت قدم باشیم.