شرکت سیمان ارومیه، از شرکت‌های تابعه هلدینگ سیمان تامین، با اصلاح الگوی مصرف و مشارکت  فعال در طرح ملی ذخیره عملیاتی برق صنایع، توانست از قطعی برق فصل تابستان جلوگیری کند.


به گزارش روابط عمومی سیمان تامین شستا، شرکت سیمان ارومیه با برنامه ریزی های از پیش تعیین شده و در راستای تعامل در حوزه تامین برق پایدار  فصل تابستان،قدم بزرگی جهت جلوگیری از خاموشی برق  مردم منطقه برداشت.

نادر شیخان، مدیر برق و انرژی سیمان ارومیه با اشاره به همراهی و همگامی سیمان ارومیه با برنامه های وزارت نیرو ،خبر داد: صنعت برق، به عنوان صنعت زیربنایی در فرایند تولید، ایجاد زیرساخت های توسعه اقتصادی،پویایی و رشد کشور درعرصه‌های مختلف، همواره نقشی ارزنده و اساسی داشته است و با توجه به پتانسیل‌های بالقوه در بخش صنعت کشور، مقوله مدیریت مصرف به عنوان حلقه رابط بین صنعت برق و مشترکان با هدف مدیریت هوشمند انرژی و افزایش بازدهی انرژی اهمیت خاصی دارد.

وی ادامه داد:سال ۹۷ توانستیم ۱/۸ میلیارد تومان در مصرف برق صرفه جویی و پیش بینی می‌شود در طرح سال ۹۸ که از تیر ماه تا اوسط مرداد ماه به طول می‌انجامد از محل طرح های مشارکتی با اداره توزیع برق استان آذربایجان غربی بیش از سه میلیارد تومان در هزینه‌های برق، صرفه جویی عاید شرکت سیمان ارومیه شود.