به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تأمین، محمد بایرامی، عضو هیئت عامل و معاون اجرایی بانک سپه با مدیرعامل و معاونان شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تأمین دیدار و گفت‌وگو کرد.

عضو هیئت عامل بانک سپه در این دیدار با اشاره به تغییر رویکرد بانک سپه در دوران مدیریت جدید عنوان کرد: به دنبال مشارکت در پروژه‌ها برای کمک به توسعه کشور هستیم و این نقش را بسیار باارزش می‌دانیم.

معاون اجرایی بانک سپه خاطرنشان کرد: از نگاه بانکداری ممکن است این دیدگاه منجر به کاهش سود بانک روی کاغذ منجر شود اما آثار و برکات مشارکت در طرح‌های توسعه‌ غیرقابل انکار است و به همین دلیل مصمم به همکاری با صنایع هستیم.

وی ادامه داد: در دیدار با مدیران سایر صنایع نیز مواضع بانک را تبیین کرده‌ایم و از همکاری با شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تأمین استقبال می‌کنیم.

حمیدرضا هوشیاری، نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تأمین با اشاره به قدمت بانک سپه به عنوان نخستین بانک ایرانی تصریح کرد: شرکت سیمان تأمین مالک 31 درصد از سهم بازار سیمان کشور است و همکاری این دو مجموعه زمینه‌ساز توسعه و قدمی در مسیر تحقق شعار سال خواهد بود.

شایان ذکر است طرفین در این دیدار به تشریح ظرفیت‌ها پرداختند و مقرر گردید کارشناسان هر دو مجموعه زمینه‌های همکاری را برای تعامل بیشتر شناسایی کنند.

انتهای پیام/