به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تأمین، ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی در سفر به استان آذربایجان غربی تفاهم‌نامه همکاری در فرصت‌های سرمایه‌گذاری توجیه‌پذیر با استاندار آذریایجان غربی امضا کرد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی ادامه داد: این استان مزیت‌های خاص خود را دارد که قابلیت آن‌ها برای توسعه زیاد است، باید زمینه توسعه این بخش‌ها  آماده شود و شستا با تمام توان برای حضور در این استان و سرمایه‌گذاری روی مزیت‌ها آمادگی دارد.

وی یکی از مزیت‌های استان آذربایجانی غربی را بخش معدن دانست و گفت: طی دو هفته آینده مزیت‌های این بخش و زمینه‌های همکاری با حضور نمایندگانی از استان و شستا برآورد می‌شوند تا بتوانیم زمینه سرمایه‌گذاری در این بخش را بررسی و عملیاتی کنیم.

بازدید مدیرعامل شستا از کارخانه سیمان ارومیه

در حاشیه این سفر ابراهیم بازیان ضمن حضور در شرکت سیمان ارومیه در جریان آخرین وضعیت تولید سیمان در این مجموعه قرار گرفت و از نزدیک با کارکنان این شرکت گفت‌وگو کرد.

شایان ذکر است حمیدرضا هوشیاری مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تأمین و مدیران دیگر هلدینگ‌های زیرمجموعه شستا در این بازدید ابراهیم بازیان را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/