به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تأمین، مانور پدافند غیرعامل با حضور معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور در بزرگ‌ترین کارخانه سیمانی غرب آسیا برگزار شد.

در این مراسم که با حضور امیر سرتیپ دکتر ملک، معاون امور صنعت، تجارت و صنایع دفاعی سازمان پدافند غیرعامل کشور، اعضای کمیته پدافند غیرعامل شرکت سیمان تأمین و مسئولان اجرایی استان البرز در سیمان آبیک برگزار شد، مانور اطفای حریق اجرا و از تجهیزات خریداری شده جهت تقویت زیرساخت‌های پدافندی سیمان آبیک رونمایی شد.

امیر سرتیپ دکتر ملک در ابتدای این مراسم با اشاره به لزوم توجه به جایگاه پدافند غیرعامل در منظومه فکری مدیران عامل عنوان کرد: تشکیل کمیته پدافند غیرعامل در هلدینگ سیمان تأمین حکایت از دوراندیشی مدیران این مجموعه دارد.

معاون امور صنعت، تجارت و صنایع دفاعی سازمان پدافند غیرعامل ادامه داد: سیمان به عنوان یک کالای زیرساختی اهمیت بالایی دارد و در کارخانه سیمان آبیک که حجم تولید روزانه قابل توجه است مسئله پدافند غیرعامل اهمیت مضاعفی می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: پدافند غیرعامل مصونیت‌بخشی و حفاظت از کشور و صیانت از مردم برابر تهدیدات و جنگ‌های ترکیبی دشمن است و بخش‌های مختلف کمیته پدافند غیرعامل باید مورد توجه قرار گیرد و هرگونه کوتاهی در این زمینه جرم‌انگاری می‌شود.

در ادامه این مراسم حاضران از بخش‌های مختلف شرکت سیمان آبیک بازدید کرده و نکات پدافندی مورد بررسی قرار گرفت و ماشین‌آلات امدادی شامل یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی به ناوگان امدادی شرکت سیمان آبیک افزوده شد.

در پایان مانور اطفای حریق با محوریت عوامل امدادی شرکت سیمان آبیک و با همکاری واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان نظرآباد اجرا شد که طی آن واحدهای امدادی و عملیاتی نحوه همکاری و مدیریت صحنه در حوادث را تمرین کردند.

انتهای پیام/